دانستنی‌های کالای خواب

آیا روتختی دو نفره و روتختی یک نفره فقط به همین دو سایز محدود میشوند؟

روتختی مانند سرویس خواب در اندازه های متفاوت تولید میشود و همچون تخت خواب در اندازه های مختلف روتختی یکنفره و روتختی دونفره  آماده میشود .

تخت خواب های متفاوت در عرض های مختلف از تخت یک نفره با سایزهای  90 سانتی متر، 100 ، 120 و تختخواب دو نفره در سایزهای 140 سانتی، 160،180و200 آماده میشوند، شرکت های تولید کننده تشک و خوشخواب هم در همه سایز ها تشک های خودشون تولید و عرضه میکنند، بالتبع سرویس روتختی و شرکت تولید کننده روتختی هم باید برای سایزهای متفاوت تخت یک نفره و تخت دونفره،  روتختی یکنفره و روتختی دونفره با سایزهای متفاوت و مناسب با ابعاد تخت و تشک آماده کند.

یعنی برای تختخواب یک نفره که در سه عرض متفاوت ساخته میشود فقط یک سایز روتختی تک نفره نداشته باشد یا برای تخت خواب دونفره که در چهار اندازه مختلف تولید میشود فقط یک سایز روتختی دونفره آماده نکند چرا که در این صورت مسلما روتختی دو نفره برای بعضی از تخت خواب بزرگ و برای بعضی دیگر کوچک میشود، همین مشکل برای روتختی یک نفره هم ممکن هست پیش بیاید.

در هنگام تهیه روتختی دونفره و یا روتختی یک نفره حتما این نکته را از شرکت تولید کننده روتختی استعلام  نمایید  تا بتوانید روتختی دونفره مناسب با تخت خود داشته باشین.

شرکت دنزوهوم  در ارائه روتختی خود به این مهم توجه داشته و برای سایز تختخواب های مختلف روتختی دونفره در چهار سایز متفاوت و روتختی یکنفره در سه سایز متفاوت ارائه میکند.

در هنگام خرید روتختی به طور مثال روتختی مدرن در سایت دنزو حتما ابتدا عرض تشک خوشخواب خود را اندازه بگیرین و گزینه متناسب با تخت خود را انتخاب نمایید تا روتختی ایده آل خود را داشته باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *