دانستنی‌های کالای خواب

جدیدترین طرح های روتختی

یک روتختی زیبا در زیبایی اتاق خواب تاثیر چشم گیری دارد و از موثر ترین عوامل تاثیر گذار روی جلوه و مرتب نشون دادن اتاقخواب میباشد .

برای تهیه روتختی جدا از بحث کیفیت پارچه و دوخت روتختی و سایز تخت خواب که روتختی دونفره مورد نیاز هست یا روتختی یک نفره  که عوامل بسیار با اهمیتی میباشند و در مقالات آموزشی قبلی به طور کامل مورد بررسی قرارشون دادیم طرح روتختی و رنگ روتختی هم باید با دقت فراوان انتخاب شود.

روتختی جدید باید طراحی مدرن داشته باشد یک روتختی مدرن باید برای سلیقه های مختلف روتختی خاص خود را داشته باشد و سبک های متفاوت دیزاین داخلی را پوشش دهد روتختی قشنگ از نظر سلایق مختلف میتواند خیلی باهم فرق داشته باشد و هر رو تختی جلوه خاص خودش را به فضای اتاق خواب ببخشد پس سعی کنید از شرکتی اقدام به تهیه روتختی نمایید که در طراحی روتختی سلایق متفاوت و سبک های مختلف دکوراسیون داخلی را پوشش داده باشد و در هر سبکی روتختی زیبا و اختصاصی خود را ارائه داده باشد.

روتختی کلاسیک برای فضای اتاق سبک کلاسیک و سبک نئو کلاسیک بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد ولی روتختی مدرن برای اتاق خواب مدرن و اسپرت مناسب تر هست.

کالای خواب دنزوهوم که متنوع ترین طرح های روتختی شیک را در ایران دارد از تیمی قوی که شامل خلاق ترین طراحان داخلی و کارشناسان ارشد منسوجات تشکیل شده است و برای همه سلایق روتختی خاص طراحی کرده است و روتختی جدید که به جرئت میتوانیم بگوییم نمونه ای در ایران ندارد را با بالاترین سطح کیفی طراحی و تولید کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *