دانستنی‌های کالای خواب

بالشت دنزوهوم

تا امروز شما رو با تنوع روتختی دنزو و لحاف لایت دنزو آشنا کردیم در این مقاله آموزشی قصد داریم،  محصول جدید دنزوهوم  که بالشت ویژه دنزو میباشد را بهتون معرفی کنیم.

بالشت دنزو

طراحی این بالشت با بهره گیری از اصول مهندسی ارگونومیک بدن انسان در هنگام خواب و آناتومی سیستم تنفسی زیر نظر متخصص ارتوپد انجام شده است ، بالشت دنزو به گونه ای طراحی شده است که  در هنگام خواب نواحی گودی گردن و زیر شانه ها را به خوبی پر میکند و ناحیه سر و گردن شما به هیچ عنوان تحت فشار وبه صورت زاویه دار قرار نمیگیرد و همین امر باعث میشود که  ستون فقرات شما در زمان خواب که حداقل 8 ساعت شبانه روز ما رو تشکیل داده در حالت مناسب قرار بگیرد.

استفاده از بالشت استاندارد  با سلامتی فیزیکی بدن ما ارتباط مستقیم دارد.

برای انتخاب مواد داخل بالشت دنزو  فوم طبی ری اکت فیل( (react fill ) آنتی باکتریال رو استفاده شده است.

اولین مزیت استفاده از این فوم نرمی و انعطاف پذیری بالای اون هست  که در هنگام قرار گیری سر روی بالش  به راحتی  قسمت خالی گودی گردن را پر میکنه  و به گردن و ستون فقرات هیچ فشار و نیرویی عکس العملی وارد نمیکند.استفاده از الیاف پشم شیشه برای بالش اصلا انتخاب خوبی برای قرار گیری زیر سرو گردن نیست چراکه بر اثر نیرویی که به ستون فقرات  وارد میشه باعث گردن درد، زانو درد وحتی  درد کمر هم میشود. استفاده از پر هم با اینکه از نظر نرمی و لطافت انتخاب مناسبی است اما باعث بروز و تشدید حساسیت های تنفسی میشه چرا که درگذرزمان و استفاده طولانی مدت  بخش‌های انتهایی الیاف تشکیل‌دهنده پر از هم جدا میشن و بر اثر استفاده  به ‌شکل گَرد درون بالشت پخش می‌شن این غبارهای پروتئینی از جداره رویه بالشت عبور کرده و ضمن تنفس در هنگام خواب وارد بینی، ریه و سایر بخش‌های دستگاه تنفسی انسان میشن .این گردها مولد آلرژی هستند که میتونن ناقل انواع بیماری‌ها هم برای ما باشن.

دومین مزیت فوم به کار رفته در بالشت دنزو این هست که به دلیل خاصیت ارتجاعی و انعطافی که دارن باعث ماساژ طبیعی گردن در هنگام خواب و رفع خستگی میشن.

سومین مزیت این بالشتها ارتفاع اصولی و استانداردی هست که تیم تحقیقات دنزو با تحقیق فراوان برای بالشت دنزو در نظر گرفته است، ارتفاع بیش از انداره باعث زاویه دار شدن غیر اصولی گردن در هنگام خواب و انسداد راه تنفسی میشود.ولی ارتفاع استاندارد از فشار وارده بیش از اندازه روی دیسک و عضلات گردن  جلوگیری میکند،

وضعیت سر و گردن شما روی بالشت دنزو طوری هست که تنفس شما بدون هیچ گرفتگی و به راحتی انجام میشود و مانع از ایجاد خرو پف و انسداد راه بینی میشن.

چهارمین نکته حائز اهمیت درباره بالش دنزو قابلیت تنفس و تنظیم دمای این بالشت ها به وسیله تهویه هوای تعبیه شده در بدنه این بالشت هاست که مانع از تجمع گرما در داخل بالشت و انتقال به سر و بدن میشن و این نوع طراحی بالشت را  برای حداکثر تنفس و تبادل هوا با محیط بیرون  آماده میکند و دمای بدن را در طول شب به سطح ایده آل میرساند.

پنجمین نکته درباره بالشت دنزو  که در واقع باعث تشدید اثر نکته قبلی هم میشود رویه خنک و ضد حساسیت و گیاهی این بالش هست که دارای خاصیت جذب رطوبت هم میباشد و به دلیل روزنه های موجود در بافت تار و پودی این پارچه و افزایش جریان هوایی که با محیط داره به انتقال گرما از بدن شما کمک میکند و مانع از ایجاد تعریق در ناحیه سر و گردن میشن .

بهتون قول میدیم با استفاده از بالش دنزو تجربه بی نظیری از خواب در طول شب داشته باشین.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *