مراقبت های بهداشتی اتاق خواب و تشک

بهتر است در کنار توجه به زیبایی و کیفیت دکوراسیون اتاق خواب، روش نگهداری از وسایل اتاق خواب و مراقبت های بهداشتی را رعایت کنیم اینگونه علاوه بر اینکه کیفیت و طول عمر وسایل اتاق بیشتر می شود مهم تر ازهمه باعث حفظ سلامتی ما میشود.

ادامه مطلب

روتختی‌های دنزوهوم

برند دنزوهوم از پارچه های نخ پیچ اسکین در سرویس های روتختی خود استفاده میکند، پارچه پیچ اسکین پارچه نرم و لطیف و ضد حساسیتی است که برای تماس مستقیم با پوست بدن بسیار مناسب هستند.

ادامه مطلب

الیاف هالو (Hollow Fibers)

الیاف هالو گونه ای از الیاف های مصنوعی است که خاصیت برگشت پذیری بسیار بالایی دارد و همین امر موجب شده تا این الیاف در پرکردن مبلمان، تشک و بالشت کاربرد فراوانی پیدا کند، الیاف استفاده شده در لحاف های دنزوهوم نیز الیاف هالو میباشد.

ادامه مطلب

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب از نظر روانشناسان مکانی امن و آرامش‌بخش است که با ایجاد شرایطی آرام و ایده‌آل استرس و خستگی‌های روزانه را از افراد دور کرده و خوابی آرام برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. دیزاین و طراحی اتاق خواب برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و زوجین متفاوت است. همه افراد در گروه‌های سنی مختلف روحیات و شرایط متفاوتی دارند. بنابراین طراحی این اتاق برای نوجوانان و جوانان باید فضایی مناسب برای انجام کارهای شخصی، درس خواندن، استراحت کردن، انجام بازی و خوابیدن ایجاد کند. زوجین نیز به مکانی رمانتیک و آرام نیاز دارند. انتخاب تخت خواب، پرده اتاق خواب، فرش مناسب، نورپردازی، کاغذ دیواری، رنگ دیوارها، لوستر، آباژور و غیره همگی در زیباتر شدن دکوراسیون این مکان نقش دارند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید روتختی

امروزه در بازار ست های روتختی متنوعی وجود دارد که هرکدام براساس جنس پارچه، طرح و رنگ پارچه، تعداد تکه ها، سایز و اندازه، گرم و خنک بودنشان در دسته های متفاوتی قرار میگیرند. برای همین پیشنهاد میکنیم قبل از خرید روتختی نیاز خود را با توجه به نوع پارچه و اندازه تشک و طرح و رنگ مورد سلیقه خود را با توجه به هزینه در نظر بگیرید تا مناسب ترین روتختی را برای اتاق خواب و تخت خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب