دانستنی‌های کالای خواب

روتختی مناسب فصل پاییز

یکی از اصولی که جذابیت بیشتری به دکوراسیون می دهد تطبیق رنگ های دکوراسیون متناسب با فصل هاست.

با شروع فصل پاییز و تغییر و تحول در طبیعت بهتر است که فضای دکوراسیون منزل و اتاق خواب هم متحول شود.

همانطور که می دانید فصل پاییز، فصل رنگ هاست برای این فصل بهتر است از رنگ های خاصی استفاده کرد که علاوه بر زیبایی رنگ دکوراسیون گرمابخش فضای خانه و اتاق خواب هم باشند.

  • رنگ آبی تیره از جمله رنگ های آرام بخشی است که دکوراسیون پاییزی را فراهم میکند.

استفاده از این رنگ به عنوان مکمل در ترکیب رنگ های پاییزی می تواند جلوه ای زیبا  و خیره کننده  و در عین حال آرامش بخش به فضای عمومی دکوراسیون داخلی و روتختی شما بدهد.

  • با ترکیب رنگ بنفش شاه توتی با رنگ طوسی در روتختی طیف های گرم و دکوراسیون پاییزی را به فضای اتاق خواب و سرویس خواب خود بیاورید.
  • طیف رنگ نارنجی و گلبهی می توان به عنوان سردسته پالت رنگ های پاییزی نام برد که استفاده از این رنگ در روتختی بسیار روتختی خاص و روتختی مدرن را ایجاد میکند .ولی درجه رنگ از نظر تیره گی و روشن بودن این رنگ را سلیقه صاحب دکوراسیون مشخص می کند.

این رنگ دارای خاصیتی ذاتی است که در عین داشتن شادابی و سرزندگی می تواند نا خودآگاه برگ ریزان فصل پاییز را در ذهن بیننده متصور کند.

  • جالب ترین رنگ پاییز، سایه های مختلف از رنگ سبز است. از رنگ سبز زیتونی تیره تا طیف های روشن تر، امید بخش و سرزنده هستند و با انتخاب روتختی خود به این رنگ میتوانید اتاق خواب خود روشن تر نمایید.ست کردن این رنگ با دیگر رنگ های پاییزی راحت است فقط با کمی ظرافت و تیز بینی می توان این کار را به راحتی انجام داد و از فضای پدید آمده لذت برد.
  • خردلی رنگ مناسب و دلنشین برای فصل پاییز می باشد ولی شاید دوست نداشته باشید از رنگ های جیغ مثل خردلی زیاد استفاده کنید یا یک روتختی تک رنگ با رنگ خردلی داشته باشید . پیشنهاد ما برای روتختی ترکیب این رنگ با خاکستری است که تقریبا رنگی آرام است و می تواند به عنوان رنگ پاییزی شناخته شود و دوران گذار از سرسبزی تابستان به بی برگی زمستان را به شکل زیبا در ذهن متصور کند، همچنین از این رنگ می توان برای خنثی کردن رنگ های تند و تیز استفاده کرد و آنها را ملایم تر کرد.
  • تناژرنگ نسکافه ای و کاراملی شدیدا نمایان گر حال و هوای پاییزی است که آرامش آفرینند با فرا رسیدن برگ ریزان پاییزی چهره لخت درختان نماد این فصل هست و به همین دلیل این رنگ جز رنگ های غالب پاییزی است ترکیب این رنگ با رنگ های آجری و آبی فضایی گرم و زیبایی خاصی را ایجاد میکند.تناژرنگی نسکافه ای و کرم در روتختی فضای اتاقتان را بسیار شیک و مدرن میکند.برای انتخاب روتختی جدید خود با ترکیب رنگ روتختی کرم یا روتختی شکلاتی میتوانید از بین روتختی دنزو انتخاب مناسبی داشته باشین .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *