دانستنی‌های کالای خواب

جنس الیاف استفاده شده در لحاف روتختی

بهترین الیاف برای لحاف روتختی

نکته حائز اهمیت دیگری در انتخاب و خرید روتختی وتاثیر گذار بر قیمت روتختی ، الیاف استفاده شده در تولید لحاف لایت برای سرویس خواب میباشد.

الیاف به کار رفته در تولید یک لحاف لایت هتلی می تواند با گرماژ (میزان فشردگی الیاف)  متفاوت تولید شود.استفاده از الیاف گرماژ بالا و الیاف موسوم به الیاف هالو باعث افزایش کیفیت سرویس روتختی می شود . مسلماً هر چقدر از الیاف گرماژ پایین تری استفاده شود قیمت هم به همان نسبت کاهش می یابد. بهترین نوع الیاف همان الیاف هالو درجه یک آنتی باکتریال است . این الیاف سبک نرم و گرم هستند لحاف تولید شده با این الیاف قابل شستشو به دفعات مکرر هستند و در نتیجه شستشو و استفاده مداوم ، تغییرحالت نمیدهند و خراب نمیشوند و لحاف پف خود را از دست نمی دهد .

الیاف لحاف لایت

همچنین یک تولید کننده  سرویس روتختی و کالای خواب می تواند در انتخاب الیاف  از الیاف نو و یا  یک بار بازیافتی و یا چند بار بازیافتی (ریسایکل)  در تولید یک روتختی استفاده نمود. ناگفته پیداست که هر چقدر از الیاف نو به سمت الیاف چند بار بازیافتی می رویم کیفیت و قیمت آن هم کاهش می یابد.استفاده از الیاف بازیافتی باعث افت شدید قیمت می شود .این نوع روتختی مهمان چند ماهه اتاق خواب شما هستند و سریع پف اولیه خود را از دست میدهند در هر بار شست و شو مواد مضر الیاف ریسایکل  از لحاف اصلی جدا شده و به سطح پارچه روتختی شما میرسد و باعث ناراحتی های پوستی و درکمترین عوارض خارش های پوستی وبو گرفتن لحاف میشود.

منبع: کالای خواب دنزو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *