دانستنی‌های کالای خواب

نکات آموزشی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب در هر منزلی و برای هر شخصی ، جایی است برای  كسب آرامش و انرژی مجدد برای یك روز كاری دیگر

از این رو توجه به رنگ، نور  و وسایلی که در آن قرار میگیرد از جمله روتختی ، تابلو، کمد، تختخواب ،بالشت و خوشخواب و همچنین نوع چیدمان آنها بسیار مهم است.

اصل اول برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ایجاد یک  فضای آرامش دهنده  در آن هست برای ایجاد اتاق خواب آرامش بخش در کنار اینکه حتما به علایق خود دقت داشته باشین  و ایده های مختلف را آزمایش نمایید محل تخت خود را طوری انتخاب کنید، كه ديد خوبي به طرف در داشته باشيد و پشت سرتان به جاي فضاي باز يا پنجره، ديوار محكمي باشد.سعی کنید از قرار دادن وسایل اضافی در اتاقتان پرهیز کنین.

در خرید روتختی برای تخت خواب خود دقت ویژه ای داشته باشین چون سرویس روتختی اولین وسیله اتاق هست که وقتی وارد اتاق خوابتان  میشوین  به چشم میخورد و مهم ترین وسیله اتاق در ایجاد انرژی لازم برای اتاقتان هست پس در خرید روتختی خود  ابتدا به رنگ رو تختی مورد علاقتون و بعد از آن به طرح هایی که براتون جذاب تر هستند توجه نمایید.

رنگ اثر عمیق و موثری بر ذهن شما دارد . حتی نگاه کردن به رنگها احساسات متفاوتی را در ما ایجاد می کند ، بنابراین در انتخاب رنگ برای اتاق خوابتان حساس باشید .

به تخت خواب  خود به چشم بوم نقاشی نگاه کنید که روتختی میتواند یک اثر هنری بی نظیر روی آن باشد.شما می توانید با انتخاب یک رو تختی مناسب فضای اتاق خوابتان را بی نظیر کنین.

استفاده از روتختي زيبا برای جلوه بصری اتاق بسیار مهم است ولی برای یک خواب راحت به نرمي و لطافت پارچه آن هم توجه كنيد. روتختی جدید و مدرن سرویس خوابی است که علاوه بر داشتن استانداردهای لازم از نظر کیفی و جنس دارای طراحی های بی نظیر و اصولی باشد.

هماهنگي ميان وسایل اتاق اهمیت بسیار بالایی دارد.

البته اگر در ميان اين هماهنگي، گاهي يكي از  رنگ‌ها، كاملا متضاد و مكمل ديگر اجزا ‌باشد، بر تنوع دكور اتاق افزوده شده و آن را از يكنواختي در‌ مي‌آورد.

روتختی دنزو تماما براساس  اصول طراحی دکوراسیون داخلی در سبک ها مختلف طراحی و دیزاین شدند و براساس سلایق متفاوت از طرح های رو تختی دنزو میتوانید روتختی را انتخاب نمایید که برای فضای اتاق خوابتان مناسب تر هست..

یکی دیگر از اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب این هست که از تشک های کوتاه تر استفاده کنید و در اطراف تخت میزهای کوچک زیبا بگذارید و وسائل بزرگ مانند کمد را چسبیده به دیوار قرار دهید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *