دانستنی‌های کالای خواب

روتختی‌های دنزوهوم

چرا دنزوهوم؟
برند دنزوهوم از پارچه های نخ پیچ اسکین در سرویس های روتختی خود استفاده میکند، پارچه پیچ اسکین پارچه نرم و لطیف و ضد حساسیتی است که برای تماس مستقیم با پوست بدن بسیار مناسب هستند. پارچه و دوخت روتختی اهمیت فراوانی دارد، زیرا باید به راحتی شسته شود و از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری کند.
همچنین همه روتختی‌ها و سرویس خواب‌های دنزوهوم شامل مغزی دوزی است که نه تنها زیبایی کار را چند برابر میکند، بلکه باعث حفظ دوام و استحکام محصول شما می‌شود.
مغزی دوزی چیست؟
در تعریف مغزی دوزی می توانیم به این مورد تعریف اکتفا کنیم که به دوخت نوار های برجسته در محل وصل دو تکه پارچه، مغزی دوزی می گویند. در فرآیند مغزی دوزی، معمولا از پارچه ای غیر همرنگ و یا برجسته تر از پارچه اصلی استفاده می کنند تا نما و جلو بیشتر به پارچه بدهد. همچنین می توان از نوار ضخیمی در میان لایه مغزی برای برجسته نشان دادن نوار مغزی استفاده نمود. در واقع مغزی دوزی نوعی اتصال تزئینی به شمار می آید که در آن تکه های مختلفی را به پارچه اصلی می دوزند که این اتصال توسط نوار یا قیطان انجام می شود. در واقع می توان در لای درز پارچه ها از انواع نوار ها استفاده نمود که ظاهر زیبایی به پارچه می دهد. از کاربرد های مغزی دوزی می توان به استفاده از آن در سوزن دوزی نام برد که در هنگام آستر کشی تولیدات سوزن دوزی مورد استفاده قرار می گیرد. از مغزی دوزی در سوزن دوزی اکثراً برای پارچه های مخمل و ترمه استفاده می شود. از مغزی دوزی در دوخت کیف های چرمی استفاده فراوانی می شود که زیبایی کار را زیاد می کند.

پارچه روتختی
حتما مطلع هستید که کیفیت و جنس پارچه روتختی اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد برای خرید جهیزیه به دنبال طرح، نقش و رنگ‌بندی‌های جذاب و فانتزی با قیمت‌های پایین هستند‌‌. همین سبب شده تا سراغ خرید محصولاتی بروند که جنس ساتن دارند. این مدل روتختی تنها جنبه تزئینی و زیبایی خواهد داشت.
همان‌طور که پیش‌تر ذکر کردیم جنس لحاف روتختی‌های دنزو هوم کالکشن از الیاف درجه یک هالو و جنس ملحفه آن پیچ اسکین ترک (Peach Skin) است. مطمئن باشید این الیاف بسیار باکیفیت‌تر از آن چیزی هستند که فکرش را می‌کنید.
خوب است بدانید که الیاف هالو نوعی الیاف‌ مصنوعی هستند که خاصیت برگشت‌پذیری بسیار بالایی دارد‌. به همین دلیل به صورت فراوان در مبلمان، تشک، بالشت و غیره استفاده می‌شوند. الیاف هالو یا “Hollow fibers” الیاف میان‌تهی است و از نخ‌های فیلامنتی یا الیاف کوتاه تهیه می‌شود. هالو دارای ظرفیت گنجایش هوا در فضای درونی خود است.
کیفیت روتختی
همان‌طور که می‌دانید کیفیت سرویس روتختی حرف اول و آخر را می‌زند. هر روتختی گران کیفیت بالایی ندارد و هر روتختی ارزان کم‌کیفیت نیست. درواقع شما باید روتختی با قیمت مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید. البته نمی‌توان این موضوع را در نظر نگرفت که برندهای معتبر، قیمت‌های بالاتری برای روتختی در نظر می‌گیرند. قیمت روتختی‌های دنزو هوم کالکشن بسیار مقرون‌به‌صرفه است. کیفیت محصولات تضمین شده است و می‌توانید با اطمینان خاطر خرید کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *