دانستنی‌های کالای خواب

چگونه خرید اینترنتی موفق در زمینه روتختی داشته باشیم

با پیشرفت تکنولوژی کیفیت زندگی ها ارتقا یافته است و با توجه به تغییر در الگوهای زندگی و شیوه های خرید کردن دیگر خرید و فروش اینترنتی حرف اول را در معاملات میزند و باید یاد بگیریم چگونه میتوانیم  به فروشندگان اعتماد کنیم و خرید اینترنتی موفقی داشته باشیم و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شویم .

هر روزه  میلیون ها نفر بدون هیچ گونه مشکلی در اینترنت خرید می کنند و از طرفی هم در وقت و هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی میکنند و بدون اینکه در ترافیک های سنگین برای دیدن یک محصول بمانند و وقت خود را هدر دهند به راحتی و با سرچ ساده با تنوع زیادی از محصولات مورد نظر خود در صفحه گوشی یا مانیتور رو به رو میشوند و هم به راحتی با اطلاعات و ویژگی های تخصصی اون محصول آشنا میشوند و هم میتوانند با مقایسه انواع برندهای مختلف و هزاران فروشگاه اینترنتی  انتخاب شایسته تری برای خود داشته باشند.

در خرید اینترنتی فروشنده بدون واسطه و مستقیم با خریدار درارتباط هست و هزینه های جانبی مانند هزینه های مغازه و … ندارد و از طرفی به دلیل آنکه به دنبال حفظ اعتبار خود در بین رقبا و در فضای شفاف و صریح اینترنت می باشد در تلاش هست محصولی مرغوب با کمترین قیمت را به خریداران عرضه کند. چرا که از مهم ترین ویژگی های مثبت دنیای تکنولوژی جهان امروز این است که هیچ چیز قابل مخفی کردن  نیست و خوشبختانه  دست کلاه برداران و دروغ گویان را به سرعت رو میکند.

گاهی فروشگاه های اینترنتی دارای شرایط ویژه ای از جمله پرداخت در محل، تخفیف های ویژه ای مانند ارسال رایگان، هدایای ویژه در کنار محصول خریداری شده و … هستند که این مزایا در خرید های حضوری دیده نمی شود.

در نظر داشته باشین که در دنیای کنونی بزرگترین و قدرتمند ترین فروشگاه ها ، فروشگاه های اینترنتی هستند مانند آمازون ، علی بابا و دیجی کالا در ایران

چگونه خرید اینترنتی موفق داشته باشیم

خرید آنلاین روتختی یا هر محصول دیگری می تواند لذت بخش باشد به شرط آنکه شما اصول کلی و اولیه سفارش آنلاین را درنظر بگیرید.

در این مقاله می آموزیم چگونه و با توجه به چه نکاتی میتوان یه خرید اینترنتی موفق برای رو تختی داشته باشیم:

  1. فروشندگان مطمئن و دارای اعتبار را انتخاب کنید.
  2. در جستجوی مدارک واقعی مانند جزئیات آدرس و شماره تلفن برای برقراری ارتباط باشید وب‌سایت‌های معتبر معمولاً آدرس و شماره تلفن خود را درج کرده‌اند تا در صورت بروز هرگونه اختلال فنی یا غیره با مشتریان خود در ارتباط باشند. شرکت‌های معتبر آدرس مشخصی در روزنامه رسمی منتشر کرده‌اند و این موضوع قابل رهگیری است.
  3. سیاست فروشندگان در حفظ حریم شخصی، بازپرداخت مبلغ کالا و تضمین کیفیت را بررسی نمائید
  4. نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهم‌ ترین معیارها در معتبر بودن یک سایت است. این نماد تنها به فروشگاه‌های حقوقی و حقیقی داده می‌شود که کسب و کار آن‌ها به وسیله سیستم‌های دولتی تائید شده باشند. برای بررسی صحت نماد الکترونیک کافی است روی لوگو نماد الکترونیک را که معمولاً در صفحه اصلی قرار می‌گیرد، کلیک کنید تا پاپ آپی حاوی اطلاعات صاحب امتیاز، نمایش داده شود. روش دیگری برای ارزیابی نماد الکترونیک، رفتن به سایتir است. در این سایت شما می‌توانید با کلیک بر روی استعلام، اعتبار سایت را بررسی کنید.
  5. فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در همین ابتدا باید توجه داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی با استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را با بانک مورد نظر برقرار می کنند. به این ترتیب اگر به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید دقت کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را مشاهده کنید. اگر صفحه بانک مورد نظر دارای عبارت http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد نکنید
  6. فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین مبلغ سفارش، با ارائه راهکار‌های آنلاین و غیر آنلاین، امکان پیگیری سفارش را برای خریدار فراهم میکنند تا او بتواند از خرید خود و نحوه ارسال کالا اطمینان حاصل نماید. یک فروشگاه اینترنتی معتبر، پیگیری سفارش را برای مشتری‌های خود تسهیل می‌کند تا بتوانند در کمترین زمان پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
  7. قبل از خرید خود سیسم مشاوره و پاسخگویی فروشگاه مد نظر خود را بررسی نمایید،یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید بخشی را برای ارائه مشاوره به خریدار در نظر بگیرد تا مشتری بتواند قبل از اقدام به خرید، با استفاده از راهنمایی‌های مشاوران فروشگاه، کالایی متناسب نیاز خود انتخاب کند. فروشگاه‌های معتبر باید بتوانند به مشتریان خود مشاوره رایگان دهند.
  8. فروشگاه‌های معتبر با بهره‌گیری از تیم‌های پشتیبانی، همواره در تلاش اند تا تولید محتوای مناسب و به روز برای سایت و شبکه های اجتماعی خود داشته باشند .
  9. حتما به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سر بزنید، و از نظرات کاربران دیگر مطلع شوید.

راهکارهایی برای خرید اینترنتی روتختی، بدون مشاهده محصول

  1. جنس پارچه : بهتر است قبل از اقدام به خرید اینترنتی روتختی کمی اطلاعات خود را در مورد انوع پارچه ها و الیاف بالا ببرید و حتما در رابطه با جنس پارچه و الیاف به کار رفته در آن از فروشنده اطلاعات کسب نمایید .
  2. اندازه تخت : حتما قبل از اقدام به خرید ابتدا ابعاد دقیق تخت خود را در نظر بگیرید و سپس با اطلاعات سایت فروشگاه مقایسه نمایید در سایت های معتبر علاوه بر اطلاعاتی همچون قیمت، برند روتختی، جنس پارچه، در رابطه با اندازه ها ی آن نیز توضیحاتی داده شده است.
  3. نوع ارایه لحاف : حتما در هنگام سفارش دقت نمایید که رو تختی مد نظرتان دارای لحاف دوخته شده است یا کاور لحاف است و لحاف به صورت جدا عرضه میشود و  و قبل از ثبت سفارش  نوع لحاف مد نظر خودتون را مشخص نمایید
  4. تماس با شرکت : بهترین کار در صورتی که شما در برخی از موارد دچار ابهام شده اید و نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید بهتر است با سایت مربوطه  تماس گرفته و همه سوالات خودتون را بپرسید تا مطمئن شوید روتختی انتخابی شما کاملاً برای تخت شما مناسب است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *