دانستنی‌های کالای خواب

تاثیر بالشت استاندارد بر خواب

قاعدتا خواب راحت موجب رفع خستگی ناشی از فعالیت های روزمره شده و همچنین بی خوابی شبانه باعث می شود بدن شما زمان کمتری برای رشد ماهیچه ها، ترمیم بافت ها و سایر عملکردهای مهمی که در طول خواب رخ می دهد، داشته باشد.
کم خوابی می تواند بر خلق و خو، مهارت های تفکر و اشتها تأثیر بگذاردو خطر ابتلا به چاقی، دیابت، فشار خون بالا و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.
فواید یک بالش خوب:
بالشت استاندارد باعث تراز ستون فقرات در هنگام دراز کشیدن می شود و کمک می کند تا کمر به درستی استراحت کند. این تکیه گاه فشار روی ستون فقرات را کاهش می دهد و به بازیابی بدن از فشارهای فیزیکی و وضعیتی که در طول روز با آن مواجه هستید کمک می کند.
بالش با کیفیت می تواند به سلامت پوست شما کمک کند:
جدا از اینکه خواب راه حلی حیاتی برای حفظ سلامت پوست است، بالش های باکیفیت با خواص ضد باکتری، ضد گرد و غبار و خواص ضد حساسیت به حفظ محیطی سالم برای جلوگیری از مشکلات پوستی و واکنش های آلرژیک در هنگام تماس با بالش کمک می کنند.
بالش خوب برای گردن درد:
بالش ها نقش مهمی در میزان خواب شما دارند و پیدا کردن بالش مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. برای انتخاب بالش خوب برای گردن درد باید از نظر ترکیب و پر کردن، ضخامت، دوام، تنظیم دما و تسکین درد باید در نظر بگیرید. هنگام جستجوی بالش جدید باید عوامل شخصی را نیز در نظر بگیرید. افراد مبتلا به درد گردن و شانه ممکن است به بالشی با شکل ارتوپدی نیاز داشته باشند، در حالی که خروپف‌های سنگین اغلب به یک بالش بلند برای ایستادن سر خود نیاز دارند. وضعیت خواب، وزن و مکانیک بدن شما می تواند بر احساس بالش شما تاثیر بگذارد . بالش خوب برای گردن درد ، بالشی است که از آن انحنای طبیعی سر و گردن شما پیروی می کند.
ضرورت استفاده از بالش استاندارد چه چیزی است؟
بیشتر افراد وقتی صحبت به کالای خواب می‌رسد، بیشتر به تشک استاندارد توجه می‌کنند این در حالیست که در طول شب به سبب گردن یا کمر درد ناشی از باشت نامناسب از خواب بیدار می‌شوند. به همین دلیل ضروری است که بهترین بالش مناسب خود را نتخاب کنید.
بالشت های دنزو به گونه ای طراحی شده است که  در هنگام خواب نواحی گودی گردن و زیر شانه ها را به خوبی پر میکند و ناحیه سر و گردن شما به هیچ عنوان تحت فشار و به صورت زاویه دار قرار نمیگیرد و همین امر باعث میشود که; ستون فقرات شما در زمان خواب که حداقل 8 ساعت شبانه روز ما رو تشکیل داده در حالت مناسب قرار بگیرد، همچنین با به کارگیری پارچه مناسب و اندازه استاندارد کیفیت خواب شما را تضمین می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *