شرایط و ضوابط

دنزو یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران می‌توانند در سایت ، پیج اینستاگرام ، اپلیکیشن واتساپ و از طریق تماس تلفنی  اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. ضمن عرض تشکر از اینکه دنزو را انتخاب کرده اید کلیه قوانین فروشگاه اینترنتی دنزو به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد و مطالعه و رعایت آن از سوی هر دو طرف الزامی‌می‌باشد.

 

قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها دنزو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت دنزو از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین دنزو می‌باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات دنزو تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌که کاربر از خدمات دنزو استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

 

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت دنزو ثبت نام نماید و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی می‌نماید. کاربران موظف هستند تا از صحت اطلاعات وارد شده در حین ثبت نام اطمینان حاصل کنند و دنزو مسئولیتی در قبال مشکلات بوجود آمده در صورت ارائه اطلاعات اشتباه نمی پذیرد.

 

شرایط ثبت سفارش

در دنزو تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات درج شده دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید.

 

شرایط ارسال

دنزو متعهد است که در روزهای کاری طی بازه های اعلام شده سفارش های ثبت شده را به دست کاربران خود برساند. در صورت بروز مشکل و عدم امکان ارسال سفارش بنا بر شرایط و حجم سفارش ها در بازه ی مشخص شده,دنزو  این حق را برای خود محفوظ می دارد که بازه ی ارسال را به نزدیک ترین بازه ی ممکن تغییر دهد.

مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش بر عهده ی کاربر می باشد و چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد, هزینه ی ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح بر عهده ی کاربر می باشد.

 

روز کاری

روز‌های کاری دنزو شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 18:00و پنجشنبه‌ها از ساعت 9:00 الی 13:00 می‌باشد.

 

شرایط تحویل و ارائه کالا
چک کردن مرسول

کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

دنزو همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دنزو  اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به خدمات پس از فروش دنزو ارسال شود.

 

قوانین و محدودیت‌های بهداشتی

از آنجا که دنزو تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

 

مشاوره رایگان

وب سایت دنزو برای مشتریان خود امکان مشاوره آنلاین و تلفنی را فراهم آورده است.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات دنزو  استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به دنزو ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که دنزو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد دنزو برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
توجه داشته باشید که  100088988 تنها شماره‌‌ ای است که دنزو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه دنزو ا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

 

امید آن داریم که با ارائه کالای با کیفیت و خدمات برتربه یکی از هدف های اصلی شرکت دنزو که جلب رضایت و اعتماد مشتریان عزیز و سهولت در امر خرید میباشد رسیده باشیم.لطفا با اعلام پیشنهادات و انتقادات خود ما را در رسیدن به این مهم همراهی نمایید.